snyft...

Ja ni . Nu är ungarna lite mer än 9 veckor och imorgon flyttar alla :< Så min lilla Fred blir ensam kvar, för hans bur är inte klar än. Men då ska Hugo Boss komma över på pyjamas party och sova över med honom tills han också kan flytta :')

Men jag tycker ju det är lite sorgligt såklart jag då, det här med flytten... Var nyss ut till dom, och dom satt och kurade ihop sej tillsammans. Och dom vet inte att det är sista gången dom sover med varann! Jag är så sjukt blödig på det viset... Men jag tror (och hoppas!) att jag tar det hela hårdare än ungarna, för annars hade det blivit himla jobbigt för stackrarna. Fast nu vet ju jag vart alla bebisar kommer att hamna och jag vet att det kommer bli kanon för allihop, men dom tycker ju så mycket om varann! Aah, jag blir så sorgsen. Men så går det till. Jag vill nog inte bli kaninuppfödare trots allt, att gå igonom denna pärs för varje kull skulle ta död på mej, så näe...

En sista gruppbild på sötnosarna, på deras utflykt till Näsbacken :)


Kommentera här: