jag är mycket sjuk...

Nu är det fint och julpyntat i mitt rum :D

Och jag snorar och nyser as hell... Jag som aldrig blir sjuk! Men det är klart, när skulle jag annars bli det om inte strax efter det att jag piercat näsan? Jag gissar att det inte är särskilt bra för läkningen när jag snyter ut litervis med snor som ständigt passerar hålet... Och snor är väl typ världens bakteriebomb! :O Men än så länge verkar det inte ha blivit nån form av infektion och jag hoppas jag klarar mej från det..! Amen.

Imorgon far jag till Uppsala för att träffa älsk som har stannat kvar där over helgen. Vi ska baka :] Det blir nog förkylningskakor om jag ska vara med. Det är även 1:a advent imorgon! :D Och jag missar julskyltningen här hemma, men jag klara mej nog när jag har laddat mobilen med jul-låtar :)

Nu ska jag hoppa in i duschen i hopp om att känna mej lite piggare..



Kommentera här: