bad day

Jag kan väl inte säga att dagen började bra. Nepp, 09.17 ringde farfar på mobilen och sa att han stog utanför med bilen. Jag hade alltså försovit mej.  En timme. Tåget gick 09.29 så det var ju bara att fetglömma att jag skulle hinna med det. Men jag hade alarm på 08.15, men tror ni inte att söt-Oscar stänger av det i sömnen då? Joo det gör han! Fast det blev ju bra tillslut, för jag åkte in 11.29 istället men så har jag ju fått höra hela dagen från alla håll om mitt missöde också...

Väl i Gävle så hittade vi inte mycket till en början, det för inte förän sista timmen farmor satte sprätt på alla pengar ;) Så nu vet jag nästan allt jag kommer att få i födelsedagspresent haha :] Jeansen från BikBok inkluderas!!! :D Fast nu måste jag glömma bort det...;> Sen åkte vi hem 14.06 igen och då hamnade jag på Du & Jag och jobbade lite. Ett par timmar senare blev det hemfärd och jag fick höra hur värdelös jag var för min försovning och totala ansvarslöshet... Det är inte så kul alla gånger. Så det har varit en del intriger idag kan man väl säga men nu har det mesta ordnat upp sej, thank god...

Efter kvällsmaten åkte la familia fram igen och kollade läget på Halloween skyltningen och jag hittade ytterligare ett par skor på Lindwalls :)) Nu fattas bara ett par djurfria uggs i vinterns skosamling :] Nu ska jag kolla på mina inspelade vänneravsnitt och sen måste jag väl packa för imorgon ska jag åka till Hedemora där min pojkvän befinner sej :)

Kommentera här: