aaatjo!

Träden är gröna! Det har jag knappt märkt. Det måste ha slagit till alldeles nyss typ! Och det kände jag tyvärr av litegrann också... Lite kli i ögonen och några nysningar men annars är det ingen fara... än... *peppar peppar* Hoppas jag kan få uppleva en normal vår i år! Det har jag bara gjort en gång och det var när jag tog en kortisonspruta, sen blev jag immun mot det så det var samma h*lvete nästa år igen. För det skulle ju vara ganska nice om jag slapp ta alla 150 sprutor (för att slippa skiten för gott, men jag är ju livrädd för sprutor), och istället bara en puff var av Bricanyl och Pulmicort och Opatanol varje morgon och sen allt det igen plus Nasonex och Aerius på kvällen. För att ta det på ren svenska så är det astma-inhalator-grejer, ögondroppar, nässpray och sugtabletter, ganska goda sådana.

Nu ska jag ut i grönskan med mina kaniner!

Kommentera här: