coming sooon!

Som sagt, kameran är död. Den läkte in vatten på första stoppet på vår snorklingstur. Sa jag förresten att det var en vattentät kamera? Och efter det har pappa sett både nemos och hajar, så nu kan ju OLYMPUS räkna med att få höra ett och annat...

Vi har bott på PhiPhi öarna i tre nätter sen senast också, det var mysigt. Men stranden var inte så fashion; tång överallt! Och med det kom ju massa småfisk vilket innebär panik för en annan... Och något annat som också har bidragit till mina panikanfall är alla katter som kommer och tigger mat (och i värsta fall hoppar upp på stolen eller bordet) när man äter! Ska jag umgås med katter ska det vara på mina villkor; att jag kommer fram och klappar och inte att dom hoppar upp i knät och sätter klorna i mej. Näe, katter och fiskar får gärna hålla sej på avstånd.

Nu är det tydligen frukost på gång så jag måste gå! Bilder kanske kommer sen :)
1 Julia Olsson:

skriven

Du gör i sverige för att vi är här :D

Kommentera här: