-HEEEJ!

Man ska inte ropa hej förän man har kommit över bäcken, men det gjorde nog jag här...

Jag tyckte ju att min näsa läkte så bra med piercingen (och tre förkylningar!!!) på dom 8 veckorna, sen verkade jag ta ut segern i förskott... Eller förskott var det ju inte heller, jag bytte den tre dagar för tidigt för jag råkade slita ut den i sömnen! :O Och eftersom stången på läk-grejen är så fet så fick jag inte igenom den igen utan att svimma... Så jag bytte till en vanlig liten plupp i stället. Sen har jag hållt på lekt och provat massa andra lite tjockare så nu är det typ som två hål inuti... Hur som helst gör det lite ont om jag viftar på näsborrarna eller rör den... Men som sagt, jag ska inte ta ut den (bara tvätta) tills efter Thailand!!! Så det så.

Idag har jag ätit vegetarisk sallad på Wayne's med trevligt sällskap :) Det var mycket gott men lite lökigt och jag blev inte mätt, höhö, men allt är ju bättre än Sodexo... Lök är förresten en egen familj, hör alltså inte till rotfrukter haha ;)


Jag ska försöka bli aktiv här igen, vi har pratat bloggar idag så nu är jag lite inspirerad igen ^^,

Kommentera här: