jag vet, jag vet, jag vet att du finns där

Shit, nu får jag ge mig. Kom ju hem för snart en timme sen och fastnade här på en gång. Jag har varit i lekparken med massa mysigt folk :) Bilder kommer sen, i mån av tid... Jag är rätt upptagen nu nämligen. Imorgon är det ju massor som ska göras! Men datorn ligger ju rätt högt upp på priolistan så det hinner jag nog, höhö.

Och jag älskar numera den här låten! Har alltid gillat den men ikväll gjorde jag min egna version av låten och även en tillhörande musikvideo, som såklart filmatiserades. Av ingen mindre än Lissbetth. Detta är dock originalversionen av låten. Men håll till godo, snart kommer även min! Haha, jag trodde förresten förr att han söng "om du ryter..." Men det hade ju också passat in. Lite iallafall.

(Gaaaaaaaaaah det är ju omöjligt att hitta en original musikvideo på youtube
 till gamla låtar! Det kanske inte ens är riktiga låten men jaaaaaaaaja.)
1 Lina:

skriven

Under ytan förknippas nu mer med lycka :)

PUSS :*

Kommentera här: