fredag

Nu ligger jag lite efter här, men jag börjar med fredagen.

Helt i onödan klev jag & Lissbetth upp vid 6 på morgonen, för att ta halv 8 bussen till skolan som vanligt (vi börjar egentligen 10.45 på fredagar). Detta för att vi skulle hinna filma klart projektet. Men eftersom en viss lärare aldrig dök upp så satt hela gruppen sysslolösa fram till typ halv 11! Snacka om slöseri med tid. Men hur som helst så hann vi filma klart allt ändå, så det var najs :)

Larsson / Olsson!


Behind the scenes i gympasalen!


Snigg!


När jag kom hem var det hur varmt som helst så jag la mig ute och solade ett tag. Och i vanlig ordning när jag ska iväg någonstans, den här gången klassfest, så blir det alltid jättestressigt på slutet. Jag tror att datorn kan ha ett finger med i spelet där... Då flyger tiden bara iväg! Sen skulle jag ju duscha, äta, packa väska och fixa till mig också..! Jag är och förblir nog en obotlig tidsoptimist.

Jag & Lissbetth åkte in till Gävle och gick förbi the sweet candyman, påväg till Lissbetth's kusins place där vi skulle lämna sovsaker. Sen gick vi till bussen, som tog oss till Sofia, i vilken vi konverserade om djupa ämnen, höhö. (Se Lissbetth's blogg för dialog). Dit kom även Linda och sen begav vi oss till klassfesten. Och det verkar vara snarare en regel än undantag att det någon som spyr och att alla drar innan 12 på våra klassfester...


Lindas bild :)

Kommentera här: