första advent!

Idag är det första advent! Och jag har städat mitt rum från grunden: plockat ihop, dammat och dammsugit. Och så har jag såklart julpyntat. Men jag saknar julkänsla... Det måste vara för att det är så grått och TRÅKIGT ute! Jag saknar snön! Den är välkommen vilken dag som helst, gärna imorgon. Och absolut i god tid innan jul!

Jag, mamma & pappa gick iallafall fram på julskyltningen. Det var mysigt! Det är så fint i alla skyltfönster (speciellt i Du & Jag's) och vanliga fönster också för den delen. Julpynt överallt! Me like. Jag vann ett paket också som innehöll en klocka. Dock jag har ju redan en jättefin som jag fick när jag fyllde så det blir julklappsleken av den här! Och nu är jag också lite klokare på vad jag ska köpa till diverse människor i julklapp. Det är så kul att titta på julklappar!

Första advent... Nu börjar arbetet med att hålla ljusen i en jämn linje!


Stora skyltfönstret som jag har gjort ^^,


Och lilla, där jag fick hjälp av kusinerna :)

1 felicia:

skriven

jag som jobbar på att inte hålla ljusen i en jämn linje, haha

Kommentera här: