pinkybell

Jag trodde jag hade fascinerats nog av Pinkybell, de söta smyckena och den söta tjejen som gör dem. Men nepp, det hade jag minsann inte! För idag fick jag hem mitt urgulliga halsband som jag beställde i förrgår! Förutom den snabba leveransen, så fick jag även en liten lapp med i kuvertet/paketet. Det är så roligt när det är personligt och man känner sig verkligen speciell när man får sånt hemskickat!

Till och med kuvertet hade ett hjärta på sig!


Inte nog med att den här Isabelle gör världens finaste
och personligaste smycken, hon sitter och knåpar ihop
små kort att lägga med beställningarna också!



Och så det fina halsbandet!


Jag måste säga att jag är näst intill mållös! Det är det där lilla extra, som lilla kortet, som gör att man blir så himla glad. Det här är absolut ett ställe jag ska köpa fler smycken på, helt klart. 10/10 stjärnor!

1 Isabelle:

skriven

Men Gud va du är gullig!!! Jag blir faktiskt helt rörd! Jag uppskattar det här otroligt mycket! tusentusen tack!

Stor kram!!

Isabelle

2 linda:

skriven

SÖTT :D

Hennes saker är så bra gjorda :o

3 feliciahl:

skriven

va fint ! nu måste jag också in och titta :D

Kommentera här: