tjejkväll @ lokalen

Idag hade vi berikats med en underbar studiedag! Detta resulterade i tjejkväll med övernattning igår. Jag och min väska á 50 kg åkte in till Gävle med halv 6 tåget igår vilket innebar enorm stress med mat och packning innan... Trots min tidsoptimism så hann jag. Efter en tupplur på tåget, innehållande ett pinsamt "sovryck" och häftig inandning, så kånkade jag och väskan oss till Paula Romanticas place. Där kollade vi på våra älskade Vännerklipp på Youtube innan Linda kom. Senare mötte vi upp Sofia vid Ica för att handla snacks och sen på bussen satt Sterran och så åkte vi till Johannos i Sätra och den mysiga lokalen! Vi tände ljus och pumpade musik och bakade cheesecake och chokladbollar. Vi hade tänkt kolla på Baksmällan och massa Vänneravsnitt men vi hade inget som helst flyt med elektroniken... Så istället blev det lite spel och annat skoj innan vi till slut slocknade vid halv 3. Och det var iskallt på natten! Inte undra på att jag är mer förkyld idag...

När vi hade ätit frukost och pratat om läskiga saker så åkte vi fram (eller in till stan som det så vackert heter) och tog en fika! Mycket mysigt.

Tack så mycket för gårdagen och idag tjejer! Ni är bäst

Tyvärr har jag inga bilder sen igår
för mitt kamerabatteri var borta,
men det är en annan historia...

Men jag bjuder på ett par fashion mobilbilder!


1 linda:

skriven

HAHA det var toppen! :D:D

Kommentera här: