tävling



Jag är med och tävlar om ett supersött cupcake-armband!
Tävlingen finner du http://www.pinkybell.webblogg.se/ 
Tävlingen avslutas tisdagen den 19 Januari klockan 20:00! Var med och tävla du oxå;D LYCKA TILL!

---

Fast jag tycker inte ni ska vara med och tävla för då minskas ju mina chanser att vinna haha ;D Jag har aldrig vunnit något, så nu tycker jag faktiskt att det är min tur. Älskar Pinkybells söta saker!!!

1 linda:

skriven

Lycka till ! :D

2 Viccy:

skriven

Svar: Tack så mycket! H&M har mycket fint ^^



Sött armband, hoppas du vinner! ;D

3 Malin:

skriven

lycka till, malin! hur fint armbandet må vara så tycker jag defenitivt att du ska vinna det :' :* haha



svar; argh, du har så rätt så! jag kände mig jättelöjlig som stod där och stekte min ynkliga sojakorv och räknade upp att det bara fanns ägg som jag kunde äta.. trist, men sant.

dock får vi skylla oss själva, right?

Kommentera här: