plask

Jag höll precis på att förlora min trogne följeslagare! Jag tappade min älskling i TinTins pool! Först hände inget, vad bra tänkte jag, men sedan så tystnade musiken och knapparna slutade fungera... För er som ännu inte listat ut vem jag pratar om så är det förstås min mobil! Jag reagerade blicksnabbt (eller heter det blixtsnabbt?) och sprang in och började föna. Jag fönade massor innan jag vågade mig ut igen, och voilá, inte ett enda fel! Inte ens högtalarna tog illa vid sig av badet. Dock så har displayen blivit inramad av vattenånga eller vad det är, det ser lite lustigt ut men man ser fortfarande vad som är på skärmen. Men jag oroar mig om det sprider sig och dränker min telefon inifrån...! Då måste jag köpa en ny och det är det sista jag vill, av tusen anledningar, men det tar vi en annan gång.

Den har varit med om en hel del, min mobil, utan att vara minsta fel på. Däremot har utsidan sett sina bästa dagar i livet om man säger så. Men vem tusan bryr sig om utsidan?!

Kommentera här: