miss motorstopp

Fan, jag är tillbaka. Jag trodde det bara var i början jag brottades mot motorstoppen. Men nepp, idag var jag där igen - på körskolan med en lärare dessutom! Det blir bara pinsammare och pinsammare ju mer jag tänker på det... Jag skojar inte, det blev stopp säkert 20 gånger i slutet av lektionen när jag skulle backa in och parkera! Det har aldrig hänt förut... Stackars läraren. Jag kom också att tänka på att shit vilket läskigt jobb det är! Åka bil med helt vilt främmande människor som man inte känner över huvud taget, då måste man ha nerver av stål. Vilket inte jag hade alls idag. Åååh nu skäms jag, jag gjorde ju bort mig skitmycket! Usch usch usch....
1 johanna:

skriven

men halååååååå du är ju tusen miljoner gånger bättre än mig i alla fall!!!!!!

2 piercingred:

skriven

sv: nej jag tog bilden samma dag som inlägget men min kamera är väldigt duktig på att förvränga min solbränna, haha. Bara att ha en mörka blixt och voiala! :);) Sen kanske jag hade en aning brun utan sol också, höhöh.

Kommentera här: