O.C

Jag har blivit fast i O.C! Så himla bra! Jag blir glad och tacksam för att de jobbiga sakerna som händer inte händer mig men samtidigt ledsen för att det är jobbigt för dem... Och så saknar jag min skoltid (trodde aldrig jag skulle säga det) men det känns som att allt är mycket enklare då - man har skolan att gå tillbaka till efter varje lov och man behöver inte oroa sig för vad som komma skall, förutom prov och inlämningar. Men nu när man tydligen är vuxen vet man ju inte alls! Som igår, första dagen på nya sommarjobbet, gick hem, åt lunch, tog bilen fram till mitt extrajobb och åkte hem... Hur kul är det? Förr träffade man ju ändå kompisar hela dagarna och nu ska man ha tur om man gör det nån gång känns det som för alla jobbar och reser och flyttar! Oj vad mycket det blev nu... Som sagt, jag är besatt av OC och ska kolla på det nu!

Och älskar låten!
1 julia:

skriven

hejsan!

Skulle du vilja göra min en liten tjänst?

Gå in här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=julia

och rösta på min bild.

Du skulle verkligen varit guldvärd.

Massor med kramar



Kommentera här: