s u c k

NU HAR JAG PLUGGAT ÄNDA SEN JAG KOM HEM VID 5! OBSERVERA ATT KLOCKAN NU ÄR 10. Dock har jag tagit några sammanbrottspauser och kisspauser (eftersom att den glatta muskulaturen som omger urinblåsan tänjs ut och urinröret slappnar av, samtidigt som en slutarmuskel ser till att jag inte konstant behöver gå på toa, så blir jag medveten om att jag är kissis). Det har hörts ett otal djupa suckar från mitt rum ikväll, då musklerna som utvidgat brösthålan slappnar av vid utandning och därför kan jag därmed andas ut. Nu kan man ju undra om jag har blivit helt knäpp eller om jag faktiskt har lärt mig saker under mitt pluggande... Bara för att klargöra: jag utbildar mig INTE till läkare eller liknande, även om det kan verka så på all den information jag tvingas pränta in i min hjärna. Detta är dock helt och hållet mot min vilja.

Jag såg att jag var iakttagen av en katt under mitt pluggande ikväll:
Sedan insåg jag att jag var omgiven av ett helt zoo!

Kråka

Domherre

Rådjur & skata (jag älskar rådjur!)

Trött sköldpadda!
1 piercingred:

skriven

vi kommer alla va snigga i våra mössor! :D:D

Kommentera här: