call you back

Efter många klagomål och arga röstmeddelanden på min mobil på grund av min telefonsvarare har jag nu övervägt att göra en ny. Så, introducing my new answering machine...

Ledtråd:
Kändes som ett självklart val då folk som ringer till mig borde vara ganska less på min röst på telefonsvararen vid det här laget: "Hej det är Malin.......... Näe jag bara skoja. Jag kan inte svara just nu men lämna ett meddelande så kan jag ringa upp. Hejdå!" Den är numera för gott (eller iallafall tillfälligt) raderad till förmån för min nya, mer internationella, upphottade version. Om ni inte vill ringa och riskera att jag svarar så klicka på bilden.
1 Mli:

skriven

"We will, we will CALL YOU BACK! Call you back!" XD

2 johanana:

skriven

hahahahahhaa i love this, du måste byta till dden hahaha

3 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: Du är så rar, tack snälla :) Jag hade en klänning från Myrorna för 160 kronor :)

4 Lovan:

skriven

Hihi tack babbbbe, ses snart kanske

Kommentera här: