julbestyr

Hur svårt kan det vara att hitta guldglittergirlanger och julgranskulor i guld?! Tydligen VÄLDIGT svårt såhär nära inpå jul. INGET på IKEA, Coop, Lundins säljlager eller ICA.... Jag blir väldigt ledsen för jag hade tänkt göra en roligare gran i år. 
 
Sen har jag ingen gräns när det kommer till att köpa julklappar. Börjar man för tidigt kommer man på typ nu "men jag skulle nog ha haft något mer till den och den" och så måste man köpa nåt mer och det drar iväg en massa med pengarna...  Men jag tycker ju att det är så himla roligt att köpa, slå in och ge julklappar så egentligen gör det ju inte så mycket.
 



1 JoHaNNa - Julkalender på bloggen, 1 - 24 December:

skriven

samma här :S omöjligt att hitta guldsaker till julgranen. silver är jue fint, men är mera sugen på guld. men kolla här - http://www.onlinepynt.se dom ska ha guldglitter :)

jag var ledsagare till en pojke som var 12 år. han hade adhd och lite andra sjukdomar. vi bruka bada, fika och göra roliga saker ihop :) ett roligt jobb, då man får betalt för att vara en lekkompis :D

2 Johannaday:

skriven

mys =)=)Kika gärna in hos mig och lämna ett litet spår också :)

3 Annika:

skriven

Fina bilder :D

4 Liie:

skriven

Hej! Vill bara meddela att vinnaren i lucka 12 som du deltog i är presenterad här http://liie.se/2012/december/vinnare-lucka-12.html I dagens lucka står ett presentkort från Mitthusdjur.se på spel, var gärna med om du inte redan är det :)

5 mwiklund - fotoblogg:

skriven

sv: vad kul att någon mer än jag tänker på det! :)

Har du någon mascara från de märkena som du kan rekomendera?

6 Liie:

skriven

Hej! Nu är vinnaren av lucka 14 utsedd, 12 snygga tampongboxar från Reddville.se var vinsten och vinnaren finns presenterad här http://liie.se/2012/december/vinnare-lucka-14.html

7 felicia:

skriven

RUSTA! :D

8 Mathilde:

skriven

Kolla gärna in min blogg. Ha en riktigt trevlig kväll. =D

9 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

Sv: vad roligt att du är med och tävlar! :)

10 Photolivia:

skriven

Åh mysigt.

Kommentera här: