US

Jag har fått USA-abstinens. Bidragande orsaker till det kan vara Mix Megapols tjejplan som har åkt till New York som det har pratats om på radion ungefär 120 gånger i timmen den senaste månaden, att bloggare skriver om sina hundratals resor dit, att jag kollar på skitprogram som Lyckan i LA och Top Model Sverige och att jag läser Vännerboken.
 
Jag vill åka till New York & LA igen, Miami, San Francisco och Texas och Chicago för att namnen är så coola. Jo, jag vill nog till Las Vegas igen också. Fast ett annat hotell, även om vi ändå inte såg allt på det förra. Alaska skulle ju vara coolt också. Och Washington. Och Tulsa, Oklahoma för att Chandler jobbar där haha! Och apropå coola namn på ställen så vill jag också åka till Kongo-Kinshasa och Mombasa för att det låter så coolt. Skulle kunna räkna upp hundra ställen till men nu nöjer jag mig så. Jag vill ut och resa helt enkelt.