MAGSJUK?!

Perfekt, såhär till nyår och allt, precis som jag ville! Näe fy fan! Jag hatar att spy, jag hatar feber, jag hatar att ligga och svettas som en gris i sängen, jag hatar att vara hungrig hela tiden, jag hatar huvudvärk, jag hatar att vara sjuk! Usch, jag har inte ätit nåt på hela dagen... Eller jo det har jag, men det är inte kvar in my stomach... Blääääääääää! Näe, nu ska jag krypa ner under täcket och kolla klart på När karusellerna sover.

Ha det så bra och ät vitpepparkorn!

1 becka:

skriven

Nej är det sant? :( stackars! Krya på dig gumms :*

2 Melissa:

skriven

Ja, har också hört det där med vitpepparkorn... fick vi svälja när jag jobbade inom vården och influensan gick...



Tack så hemskt mycket för din kommentar! Jo, bloggen skall allt fortsättas med... annars överlever jag nog inte... även om jag de allra tyngsta dagarna inte orkar skriva... men tack för komplimangerna!!

3 Melissa:

skriven

Ps. Det är ok att vara sjuk på nyår... vad händer egentligen liksom... åh, klockan blev tolv, tjoho... idag igen... typ.

Kommentera här: