ladies, please!

Min aggressivitet fortsätter... Stackars mina classmates..!

Närå, jag hoppas att det inte är illa! Men är är bara så otroligt irriterad. På vad vet jag inte. Jag hade starka funderingar på att stanna kvar i sängen imorse för jag vaknade (en kvart för sent) och svettades som en gris! Men när jag tog febern visade den bara 34.5 grader?! Fan också, tänkte jag. Jag vill ju stanna hemma! Men jag pallrade mej upp för att till slut cykla till station.

Skoldagen innehöll:
Bild, där jag håller på göra en fruktansvärt ful sko i lera.
Spanska, lite halvambitiöst skrivande om Enrique Iglesias.
Lunch
Matte, fick reda på proven och halleluja - inga rester! Men jag är ändå ganska sur över två poäng som jag missade på ett mycket klumpigt och onödigt sätt.
Svenska, bokpresentation! Jag trodde det skulle vara lite slappt och avslappnat i smågrupper sådär, men nejdå! Hela halva klassen skulle jag presentera min ganska dåliga bok för! Till mitt försvar för den utomordentligt dåliga persentationen kan jag säga att jag hatar (verkligen verkligen råhatar!) att redovisa och har alltid gjort! Det förklarar också den skakiga rösten och rödfärgade ansiktet.

Det som jag kan skratta lite åt i efterhand är rubriken, ett citat av Cynthia. HAHA.

1 vh:

skriven

om den visade 34,5 äre nog nått fel på den...

2 sterrrraan:

skriven

HAHAHA, det första jag gör är att skratta åt rubriken alltså :D så klockren ;) <3

Kommentera här: