VÄNNERBOK!

Varför har jag inte vetat att det finns en bok om Vänner?! Friends 'til the End: The Official Celebration of All Ten Years! Men den verkar slut överallt eller så är det typ begagnade böcker som säljs från USA på nätet... Jag letar som en tok just nu och mailar boksäljare och hoppas på att någon kan ta hem den åt mig - hur dyrt det än må vara! Alltså, det här är en dröm som går i uppfyllelse! EN BOK OM VÄNNER med behind the scenes bilder, citat, intervjuer, skådisarna som pratar om karaktärerna och massa annat - 288 sidor!!! När Paula berättade om att hon hade fått denna fantastiska bok i julklapp fanns det ingen hejd på rysningarna jag fick. Jag måste ha den!
1 Jossan:

skriven

ååh, den vill jag också läsa :D usa-påslakanen kommer ifrån rusta :)

2 Ida:

skriven

ååh herregud den måste jag också ha! Säg gärna till om du hittar nått ställa att köpa den på :)

Kommentera här: