lycka som ett brev på posten

När jag cyklade hem idag kände jag att jag inte alls var glad. Helt utan anledning egentligen, men ibland är det ju så. Jag behövde bara komma hem och öppna postlådan och upptäcka ett paket adresserat till mig för att känna hur jag genast blev jättejätteglad! Jag visste direkt vad, eller vem, det var - Åke! Paketet innehöll även tre sidor skrivna av Lovan, om hennes dag den 30:e mars, som för övrigt verkade helt underbar! Jag kände mig väldigt bortskämd när jag satt och läste breven och såg att Åke dessutom hade ett armband som det stod
L ♥ M på. Bortskämd för att jag har så otroligt fina vänner! Jag är väldigt lyckligt lottad.

Imorgon åker jag & Åke till Stockholm och sedan på lördag morgon åker vi till London! Vi ska ta väldigt fina bilder där :)

Längesen man såg honom nu! Men nu är han hos mig och fylld av energi från
L, Q & J 
Vi gick ut en sväng och firade bästaste Musse som fyller 8 år idag!
1 ELIN | FOTO |:

skriven

fin blogg :)

2 emelie andersson:

skriven

fin blogg :D

3 J o H a N N a - alltid tävlingar igång!:

skriven

va fin blogg du har :)

och va söt du är :) jag vill oxo ha så där bruna ögon som du har ;) va bra att de är okej att de dröjer lite :) jag ska allt kolla en massa på deras blogg så jag oxo lär mej virka :) men inte haft tid att lära mej än, får bli på söndag eller så :) i helgen blir de fullt med jobb som vanligt :)

Kommentera här: