anger

Är så arg. 
 
 
  • På Stadium i Gävle som inte meddelat att dom har fått mitt fotledsskydd för 4 dagar sen! Jag var där igår men tänkte att det inte hade kommit eftersom dom inte hört av sig. Så när jag kollar kollinumret idag står det att det redan är levererat, som sagt för 4 dagar sen! Och därför kommer jag inte hinna hämta det innan träningen på måndag eftersom jag åker till Prag imorgon till och med söndag.
  • För att jag måste betala för att få recept på astma/allergimedicin och betala ÄNNU mer för att hämta ut skiten! 1044 kr för att vara exakt. Högkostnadsskydd in my ass...

  • På Folktandvården, som först glömmer bort mig, får själv be om en tid och får en TVÅ MÅNADER framåt, byter tid, får brev hem om ändrad tid, dampar ur och mailar och får svar om att jag kan komma på måndag (igår). Går dit och får veta att jag har ett hål! Fyfan, hade dom kallat mig i tid (december 2012) hade det kanske kunnat förebyggas och jag slipper kommer tillbaka och BORRA och antagligen få höjd månadspremie på mitt jävla frisktandvårdsavtal. Och det fanns ingen tid som passade förrän efter Zagreb. 
#¤%&/()=(/¤%/()?=)(/&%¤#¤%&/()=?

Kommentera här: