tattoo

Får bocka av en till nu, WOHO! Är väldigt, väldigt nöjd. Vänner är ju trots allt en väldigt stor del av mitt liv. Och tatueraren var väldigt, väldigt trevlig, seriös, rolig och snäll. På en gång kände jag mig trygg där. Och då är ju inte jag världens coolaste när det kommer till nålar och stick och sånt... Så nästa gång kommer jag absolut gå dit! För som ni ser är jag inte riktigt klar än haha... Men jag skulle vilja ha något i färg också någon gång, för svart text och symboler är ju lite tråkigt... Min coola vän Lina har nyss gjort en fågel! Och sen innan har hon två andra coola också. Så jag har blivit inspirerad till något i färg! 
 
 
Här är den iallafall! Och det skall erkännas att det gjorde lite ont... Och är fortfarande ömt. Och att det var blodbad under plasten! Dog lite. Men, Vänner är värt att lida för haha. Nu vill jag faktiskt träffa dom och visa, det tycker jag att jag förtjänar!
 
So Lisa, Jennifer, Courteney, David, Matthew and Matt - if you see this, please leave a comment and we'll set a date! :) Thanks in advance.
1 Lina:

skriven

Så himla fin!! Verkligen perfekt! Och va bra att du kände dig bekväm. Thanks for the shout out! Love you!

Kommentera här: