Avalanche match!


Nu har vi varit på hockey! Riktigt bra och spännande match men som slutade 2-3 efter straffar tyvärr.. Vi satt på långsidan ganska högt uppe men det va faktiskt väldigt bra platser :) I pausen ville jag ha lite mat och gick ner lite tidigare för att slippa värsta rushen. Det hade gått bra bara om jag hade hittat nåt vegetariskt tidigare, eller insett att pizza är det enda alternativet. För på tillbakavägen höll jag knappt på komma fram! Så sjukt packat med folk! Och ingen ser ju lilla dvärgen mig på golvet heller typ. Det tog mig 25 minuter allt som allt! Fy va drygt det var. Men men det va en god och flottig pizza ;) När jag frågade på några ställen om vegetariskt så har dom ju oftast inte nåt (eller föreslår sallad) men är väldigt hjälpsamma och säger andra ställen jag kan gå till. Så man kan inte klaga på amerikanarnas hjälpsamhet iallafall.

Jag har några filmer på kameran som tyvärr inte går att lägga upp här men jäklar vilken kvalité det blir på filmerna!! Och zoomen är helt grym! En perfekt resekamera :) Här kommer lite av kvällens skörd:



 
 
















Häftigt med Foppas tröja i taket! Och att den stora stjärnan (och lagkaptenen nu) också är svensk. Såg några fler svenskar i publiken också!

Ps. Denver skyline är inte så dum den heller :)
1 Fm&Ff:

skriven

Roligt att följa med er på resan.
Fortsätt gärna!
Hälsa Fredrik
Kram.

Fm&Ff

Kommentera här: