Chicago!

Vi kom fram till chicago runt 5 efter den längsta inflygningen ever, kändes som det blev många cirklar ute på vattnet och över stan innan vi äntligen landade. Det va väldigt guppigt och blåsigt också.... Iallafall så gick det bra att åka tunnelbanan in till stan, smidigare än jag trodde. Förutom att jag fastnade med min resväska i grinden påväg in... Och förutom att det var cirka 150 trappor att bära resväskan upp och ner för. Och förutom att min lilla väska hela tiden ramlade av resväskan i alla gupp i vägen. Väl framme på HOSTELET så var det ännu mer trappor. Och som jag fasade- ingen privat toalett trots privat rum... Jobbigt att dela badrum med främlingar tycker jag. Dusch och toalettbesök vill jag ha för mig själv. Toalettbåsen är väldigt små och det är knappt JAG får plats med mina ben utan att ta i dörren..
 
 Rummet är som en liten fängelsecell typ. Två sängar och that's it. Och golvet lutar så mycket att man håller på ramlar när man står upp. Äsch det funkar nog, frukosten ingår iallafall. Och ikväll köpte vi macka till middag. 
 
Imorgon ska vi utforska stan och träffa Julia!!
(Skrivet den 9e men internet har slutat fungera)

Bergen i Denver!

Chicago!





1 Fm&Ff:

skriven

Tråkigt med toan.
Fred hälsar och mår bra!
Många kramar till er.

Fm&Ff

Kommentera här: