Denver!

Äntligen på hotellet i Denver! Fick ett fint välkomnande imorse med sol och fint väder :) Väldigt annorlunda landskap mot NY, här omges allt av berg! Och så mitt i smeten lite skyskrapor. Vi bor på ett motellaktigt ställe lite utanför men det är gångavstånd till downtown. Jättenära Pepsi center iallafall! 

Vi åt lunch, burgare för typ 5e gången haha, på en jättetrevlig sportbar i city där vi blev bjudna på tre cola och min veggieburger! Så två burgare och 4 cola för 16 dollar! Det klagar man inte på ;) Blev också kallad darling och sweetheart av servitrisen och sen fick jag komplimanger för mina space leggings på stan av en munk och en uteliggare.

Det verkar iallafall vara en väldigt trevlig stad, "liten" och mysig :) Inte lika stressad som New York. Dock älskar jag fortfarande NYC!

Nu blir det duschen sen göra sig redo för match! Ska bli riktigt kul :)












Kommentera här: