Rundtur

Idag hyrde vi en golfbil och körde runt på ön! Tyvärr var det väldigt blåsigt idag och lite disigt och inget direkt strandväder. Men vi upptäckte att det i princip inte finns några fina stränder här heller...! Vet inte riktigt varifrån jag fick min uppfattning om att det skulle vara paradisstränder här med.... Hit åker man bara om man ska dyka eller snorkla eller ägna sig åt fågelskådning typ. Inte för att softa på beachen. Men det är sån himla mysig stad/by! Bara små trähus i olika färger och söta butiker med souvenirer och restauranger med sandgolv. Verkligen gulligt och mysigt! Och dom flesta åker golfbil eller moppe. Det är så litet och avslappnat liksom. Det enda som fattas är fina stränder ;) Det går inte att fånga på bild hur fint det är, man måste uppleva det...

Utsikten! Bäst hittills ;)


Ironin när vi ÄNTLIGEN har pool men det är inget poolväder...

Krokodilspaning från golfbilen...










Polishuset








En  trevlig bar som vi åt lunch på! Typiskt backpackerställe. Här såg vi en stor stingrocka!











Mer "dinosaurie-hagar" ;)




Lugn, det var inte jag som körde ;)


Korallrevet utanför där vågorna slår över.

Ganska bra kamouflerad!

Marilyn och jag! Första gången här jag vinner brunhetstävlingen ;)






Kommentera här: