There's nothing like Miami's heat...

Sista dagen i Miami! Imorgon åker jag hem från Fort Lauderdale.... Får se om vi kan ta oss upp dit på nåt sätt..! 

Vi har varit på stranden hela dagen och jag har bränt mig för första gången :( Mitt ansikte bränner och är illrött... Sen är jag bränd lite här och var. Nåt konstigt hände med mina lår också, fick konstiga röda märken efter vågorna (som var helt galna!) men nu känns det som jag är bränd där... Men det är jätteraka och tydliga streck och jag smörjer mig noga så jag vet inte  vad som hände, kanske var vågorna som slog emot så hårt. Man har ju inget att sätta emot vattnets kraft!!

Sen hängde vi på taket på hotellet vid poolen! Låg i dom supermjuka solsängarna :) Sen middag på en fin restaurang men jag mådde så illa så vi fick gå hem direkt efter... Jag som hade tänkt köpa en Ben & Jerrys för 35kr!!! Och därmed spara pengar istället för att köpa hemma ;) 

Känns konstigt att åka hem imorgon... Vill inte :(





1 Maggie:

skriven

Gud va brun du är!! Vi längtar jättemycket efter dig nu!! Puss!!

Kommentera här: